Amazon walczy z fałszywymi opiniami

Autor: Retail Detail/dlahandlu.pl 6 czerwca 2016 12:22

Amazon złożył zażalenie na trzy firmy, które zamieszczały fałszywe opinie o produktach dostępnych na Amazonie. Około 40 proc. recenzji produktów okazało się być nieprawdziwe.

Już wcześniej Amazon pozwał kilka stron internetowych które zobowiązały się do pisania pozytywnych recenzji, jeśli Amazon im za to zapłaci.

Tym razem firma bezpośrednio złożyła skargę przeciwko wielu sprzedawcom, m.in. chińskiej firmie CCBeterDirect. W sumie ponad 1000 osób zostało oskarżonych za pisanie fałszywych opinii.

Amerykański sprzedawca od lat szuka sposobów eliminacji fałszywych opinii. Recenzje użytkowników są kluczowe dla rynku e-commerce, bo klienci przy zakupach w dużej mierze kierują się opiniami i doświadczeniami innych kupujących.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,18

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane