Amazon wchodzi na rynek zestawów jedzeniowych

Autor: dlahandlu.pl 18 lipca 2017 10:38

Amazon znalazł sposób na dalsze poszerzenie swoich udziałów w branży spożywczej. Gigant online złożył wniosek rejestrację o znaku towarowego, który umożliwi mu wejście na rynek firm zajmujących się zestawami posiłków (meal kit). Według CNBC, Amazon będzie bezpośrednio rywalizował z liderem tego rynku - Blue Apron.

6 lipca firma zarejestrowała w amerykańskim Urzędzie Patentowym znak towarowy dla hasła: "My przygotowujemy. Ty jesteś szefem kuchni".

W czerwcu Amazon ogłosił, że przejmie sieć sklepów spożywczych Whole Foods za 13,7 mld dolarów. Ryenk meal kitów jest z pewnością kuszący dla Amazona, bo w samych tylko Stanach Zjednoczonych jest wart 2,2 mld dolarów - poinformował USA Today.

To nie jest pierwsza próba firmy na rynku zestawów posiłków. Amazon Fresh już oferuje takie usługi. 

Wiadomość o szerszym wejściu Amazona na rynek meal kitów wpłynęła na Blue Apron. Firma odnotowała małe zainteresowanie swoją pierwszą ofertą publiczną pod koniec czerwca (sprzedaż - 10 dolarów za akcję). Natomiast 17 lipca wartość akcji Blue Apron spadła o ponad 7 proc. - za jedną akcję płacono poniżej 7 dolarów - podało CNBC.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane