Amazon wystartował z własną linią przekąsek

Autor: dlahandlu.pl 5 stycznia 2017 12:48

Amazon chce być bardziej obecny w sektorze spożywczym. Firma tuż przed Bożym Narodzeniem wprowadziła do sprzedaży linię własnych przekąsek pod nazwą Wickedly Prime. Produkt jest dostępny tylko dla klientów Prime w Stanach Zjednoczonych.

Ofertę promuje hasło "Niektórzy jedzą, aby żyć, my żyjemy aby jeść". Linię tworzą przekąski zawierające popcorn, blue-corn, chipsy tortilla oraz migdałów. Witryna oferuje również przepisy na przekąski wykonane z produktami marki Amazona.

Konkurenci obawiają się, że rozwijanie przez Amazona oferty spożywczej, może wpłynąć na ich wyniki sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8777

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane