Amazon, Zalando i H&M ukarane za reklamy wprowadzające w błąd

Autor: Bankier.pl 24 lutego 2017 13:36

Amazon, Zalando czy H&M – łącznie na 19 sklepów we Francji nałożono kary za wprowadzanie klientów w błąd. Suma kar wyniosła 2,4 mln euro - czytamy na portalu Bankier.pl.

Francuski urząd ds. konkurencji i konsumentów podległy Ministerstwu Gospodarki, wykrył wprowadzające w błąd reklamy w 19 e-sklepach. Wśród grupy ukaranych serwisów znalazły się także znane marki, które za sugerowanie niższych cen niż były w rzeczywistości, zapłacą setki tysięcy euro grzywien – podał do informacji „Le Parisien” i RTL.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,29

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10937

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane