Amazon zaostrzy wojnę cenową na rynku spożywczym?

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 25 sierpnia 2017 13:09

Amazon.com, który w czerwcu ogłosił akwizycję sieci sklepów spożywczych Whole Foods Market, zamierza obniżać ceny produktów oferowanych w sklepach przejętej sieci. Ponadto, Amazon przedstawił plany dotyczące łączenia swojej działalności związanej z e-commerce z fizycznie istniejącymi lokalami Whole Foods.

Decyzja Amazona podsyca i tak już silną wojnę cenową na amerykańskim rynku spożywczym, charakteryzującym się bardzo niskimi marżami. Rynek ten próbują zawojować sieci niemieckich dyskontów jak Lidl i Aldi. Także rdzennie amerykański Wal-Mart inwestuje w dyskonty. Teraz do walki włącza się Amazon, przyzwyczajony do operowania na bardzo niskich marżach już od ponad dekady.  

Amazon poinformował także, iż zamierza sprzedawać produkty oferowane w Whole Foods poprzez sklep internetowy, z wykorzystaniem swojego zaplecza, czyli usług dostawy do klienta, realizowanych poprzez AmazonFresh, PrimeNow i Prime Pantry.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane