Ambra nie wyklucza sezonowych promocji swojego cydru w Biedronce

www.portalspozywczy.pl 23 października 2017 11:20

Grupa Ambra, producent i dystrybutor win oraz Cydru Lubelskiego, nie wyklucza współpracy z siecią Biedronka w przyszłym sezonie w kwestii okresowych akcji promocyjnych dla marki Cydr Lubelski - mówi prezes Robert Ogór. Ambra prowadzi też rozmowy z innymi dyskontami, zaznacza jednak, że nie zmienia się jej strategia co do ograniczonej współpracy z takimi sieciami.

- Jeżeli chodzi o sprzedaż cydru do Biedronki, to nasze założenia są zgodne z ogólną strategią kanałów dystrybucji: świadoma i wybiórcza współpraca z sieciami dyskontowymi zapewniająca zadowalającą rentowność i nie obniżająca wartości naszych marek w pozostałej części rynku – mówi Robert Ogór.

- Tak też w minionych dwóch sezonach letnich przeprowadziliśmy w sieci Biedronka okresowe akcje promocyjne dla marki Cydr Lubelski. Tego lata akcje takie się nie odbyły, lecz nie wykluczamy takiej współpracy z siecią Biedronka w przyszłym sezonie – dodaje.

Wcześniejsza współpraca z Biedronką nie obejmowała tylko cydru, ale dotyczyła też innych alkoholi.

Czy kontrakt z Biedronką obejmuje tylko cydr czy też współpracę przy winach? Jak wpływa na rentowność i czy jest szansa na nawiązanie współpracy z Lidlem.

- W minionym roku przeprowadziliśmy z partnerem Biedronka szereg akcji promocyjnych na przykład dla marek PLISKA XO i DORATO. Jesteśmy również dostawcą marki własnej w kategorii "szampany dla dzieci" przygotowywanej na okres świąteczno-sylwestrowy. Projekty realizowane z partnerem Biedronka opierają się na zasadach obopólnej korzyści ekonomicznej – mówi Robert Ogór.

- Prowadzimy rozmowy i jesteśmy w stałym kontakcie z pozostałymi sieciami dyskontowymi - dodaje.

Robert Ogór zwraca też uwagę, że wzrost rynku wina nie jest już zasługą dyskontów w takim stopniu jak było jeszcze kilka lat temu. Teraz super- i hipermarkety wróciły do łask, a ich udział w sprzedaży wina wzrósł w 2016 roku do 36 proc. z 35 proc. w 2015 roku. Udział dyskontów w sprzedaży wina spadł w 2016 roku do 32 proc. z 34 proc. w 2015 roku. Udział handlu tradycyjnego w sprzedaży wina w 2016 roku sięgnął 32 proc., czyli tyle samo ile w 2015 roku i 2014 r.

więcej na www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,46

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane