Ambra: Polacy coraz częściej sięgają po droższe wina

www.portalspozywczy.pl 4 października 2017 15:17

Polacy coraz częściej sięgają po droższe wina powyżej 20 złotych za butelkę. Ambra widząc tu duży potencjał rozwoju będzie inwestować w rozwój segmentu fine wines - mówi prezes Grupy Ambra, Robert Ogór.

Dodaje, że rynek wina w Polsce jest rynkiem zwiększającej się wartości, na którym następuje premiumizacja.  Wielu konsumentów, którzy kupowali tanie wina w dyskontach przechodzi od win tańszych do droższych.

- W Polsce rośnie nie tylko konsumpcja wina, ale też wartość rynku i średnia cena. Najszybciej rośnie segment win powyżej 20 złotych i wartościowo w rynku – ale bez dyskontów - ich udział zbliża się do 20 proc. – mówi Robert Ogór.

- Dziś 31 proc. populacji, czyli pięć milionów konsumentów kupuje przynajmniej raz w roku wino za więcej niż 20 zł i są to konsumenci zainteresowani wartością. Ambra poprzez 25 sklepów Centrum Wina i dostawy do 1500 restauracji docieramy tylko do 5 proc. tej populacji. Mamy 120 tys. członków, czyli zarejestrowanych konsumentów, klubu kocham Wino - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,84

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.