Ambra rozwija sieć Centrum Wina i liczy na wzrost sprzedaży online

www.portalspozywczy.pl 18 listopada 2016 13:21

Grupa Ambra rozwija kanały dystrybucji, otworzy niedługo kolejny sklep Centrum Wina i spodziewa się też umocnienia pozytywnych synergii sklepu i portalu winezja.pl – wynika z wypowiedzi członków zarządu Grupy Ambra.

- Rozwijamy kanały dystrybucji premium - sklepy CENTRUM WINA i sprzedaż pod marką CENTRUM WINA do gastronomii – sygnalizują członkowie zarządu Grupy Ambra. - Sieć sklepów Centrum Wina obejmuje 24 placówki. W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie sklepu w nowej Galerii Północnej w Warszawie – mówią.

A w jakim tempie rośnie sprzedaż Ambry w kanale internetowym?

- Sprzedaż spółki Winezja.pl rośnie zgodnie z naszymi oczekiwaniami, zdecydowanie powyżej dynamiki całego rynku. Oczekujemy kontynuacji tego trendu z uwagi na niski udział tego kanału sprzedaży w Polsce w porównaniu do innych rynków europejskich. Pozytywny wpływ będą mieć również synergie z siecią sklepów CENTRUM WINA – dodają członkowie zarządu Ambry.

Podkreślają, że marka Centrum Wina jest dla grupy najważniejszą marką z segmentu premium i jest liderem sprzedaży detalicznej win premium do polskich konsumentów jak również wiodącą marką handlową dla tego segmentu win do gastronomii.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,90

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.