Amerykańska sieć restauracji bedzie obsługiwać zamówienia wyłącznie przez aplikację

Autor: wnp.pl 6 października 2017 12:26

Amerykańska sieć restauracji Shake Shack w jednym ze swoich lokali planuje całkowicie zrezygnować ze stoiska kasowego. Zamówienia będą obsługiwane wyłącznie przez aplikację.

Shake Shack w wolnym tłumaczeniu oznacza „brzęczącą budkę”. Sieć znana jest z nietypowego systemu powiadamiania. Podczas składania zamówienia klient dostaje do ręki niewielki komunikator. Kiedy danie jest gotowe, urządzenie otrzymuje sygnał z kuchni. Wtedy zaczyna brzęczeć i świecić. Oddaje się je podczas odbioru jedzenia.

Teraz założyciel sieci planuje pójść o krok dalej w automatyzacji pracy i w jednym ze swoim lokali całkowicie zlikwidować stanowisko kasjera. Klienci będą składać zamówienia wyłącznie przez smartfona. Znikną też „brzęczyki”, które zastąpi zwykły SMS.

W Polsce znamy już restauracje McDonald’s, w których opcjonalnie można złożyć zamówienie na stojącym ekranie dotykowym i opłacić je kartą. Nie ma jednak lokalu, w którym w ogóle zlikwidowano możliwość kontaktu z człowiekiem. Można mieć wątpliwości, czy wszyscy goście zareagują entuzjazmem.

Dyrektor sieci Randy Garutti nazywa nowy lokal w nowojorskim Astor Place „piaskownicą” do zabaw cyfrowymi innowacjami. I nie obawia się, że nowi klienci mogą czuć się zagubieni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane