Analitycy: Kolekcja Heidi Klum umacnia segment odzieżowy w dyskontach

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2017 10:20

Analitycy: Kolekcja Heidi Klum umacnia segment odzieżowy w dyskontach fot. Lidl

Sprzedaż kolekcji ubrań w sklepach dyskontowych do 2022 roku wzrośnie o 90,7 proc. – uważają analitycy Globaldata. Ich zdaniem, świadczy o tym powodzenie kolekcji Heidi Klum, którą niedawno zaproponował Lidl.

Zdaniem analityków Globaldata, akcja Lidla toruje drogę do solidnego wzrostu w segmencie non-food proponowanym przez dyskonty.

Przypomnijmy, że 18 września we wszystkich sklepach Lidl ruszyła sprzedaż kolekcji przygotowanej przez znaną modelkę Heidi Klum. Kolekcja „Heidi & The City” miała swoją premierę 7 września br. podczas New York Fashion Week.  

Zdaniem analityków Globaldata, kolekcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem, o czym mogą świadczyć kolejki przed sklepami Lidla. Nie brakuje chętnych na kupno ubrań sygnowanych znanym nazwiskiem po przystępnych cenach. Przykład? Kurtka z zamszu kosztuje w Lidlu w Wielkiej Brytanii 49 funtów, podczas gdy konkurencji podobny produkt proponują za 80 funtów.

Jak więc możliwe, że sprzedaż kolekcji w ogóle się Lidlowi opłaca? – zastanawiają się analitycy Globaldata. Ich zdaniem, fakt, iż kolekcja weszła do wszystkich sklepów Lidla w Europie buduje efekt skali i powoduje, że ilość rekompensuje niskie marże.

Zdaniem analityków Globaldata, wejście sieci dyskontowych w segment ubrań może być zagrożeniem dla tradycyjnych sklepów z odieżą. Na razie będzie ono niewielkie, dopóki kolekcje w dyskontach nie zyskają zaufania konsumentów, co spowoduje odczuwalny wzrost sprzedaży. Biorąc jednak pod uwagę, że w 2017 roku 60 proc. konsumentów w Wielkiej Brytanii robi zakupy w dyskontach, potencjał do rozwoju segmentu ubraniowego w tych sieciach jest znaczący.

Przeczytaj także:

Kolekcja Heidi Klum dla Lidla na Nowojorskim Tygodniu Mody

Sprzedaż ubrań zaprojektowanych przez Heidi Klum dla Lidla ruszy 18 września

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,84

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.