Analitycy Millenium: Strategicznym kierunkiem rozwoju EMF jest segment internetowy

Autor: Millennium DM 19 września 2012 13:32

Po wielu kwartałach działań restrukturyzacyjnych w segmencie modowym spółki Empik, widać już ich pierwsze efekty. Dynamika like-for-like segmentu modowego za pierwsze półrocze przekroczyła 5 proc. Restrukturyzacja powinna potrwać jeszcze do końca tego roku - oceniają analitycy Millennium DM.

Analitycy obniżyli rekomendację dla akcji spółki z „akumuluj" do „neutralnie".

- Po wielu kwartałach działań optymalizacyjnych z segmencie modowym widać już ich pierwsze efekty. Plany spółki przewidują, że do końca roku w segmencie modowym pozostaną głównie marki, z którymi współpraca opiera się na renegocjowanych umowach. Są to przy tym marki, które notowały w I półroczu dobre wyniki sprzedaży (Aldo, New Look, River Island, Esprit). Pozostałymi brandami w biznesie modowym będą OVS i Gap. Współpraca z pozostałymi markami ma zakończyć się do końca 2012 r., co może spowodować konieczność dokonania odpisów w II półroczu - oceniają analitycy.

Ich zdaniem, strategicznym kierunkiem rozwoju EMF jest segment internetowy. - Jest to wciąż niewielki biznes, ale szybko rosnący - w II kwartale przychody e-commerce zwiększyły się o 41 proc. r/r do 27 mln PLN. W II kwartale uruchomiono portal turystyczny empiktravel.pl, a w III kwartale oferta empik.com ma zostać rozszerzona o artykuły sportowe - informują analitycy Millennium DM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    5,85

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane