Analitycy: Na drodze rozwoju sieci Dino może stanąć Biedronka

Autor: Parkiet 30 marca 2017 10:13

Popyt na akcje Dino jest duży, ale według analityków na przeszkodzie ku rozwojowi sieci handlowej Dino może stanąć Biedronka, która ma największa ekspozycję na rynek i zapowiada dalszy, stały rozwój - podaje Parkiet.

Zdaniem analityków Biedronka może stanowić bardzo poważną konkurencję dla sieci Dino. Biedronki z dyskontów zmieniają się w markety, a coraz częściej przybierają charakter sklepów proximity (blisko miejsc zamieszkania), czyli formatu, który przybrały sklepy Dino.

Plany Jeronimo Martins zakładają, że od 2017 roku będzie przybywać około 100 Biedronek. Oznacza to, że w 2019 roku łączna liczba sklepów może przekroczyć 3 tys. Według założeń zarządu, Dino w tym samym roku ma liczyć ok. 1 tys. placówek.

Z jednej strony Biedronki zabierają klientów marketom, z drugiej mają wiele produktów gotowych, które dotąd były domeną sklepów proximity. - Zarówno duża skala działalności jak i format sklepów stanowią silną przewagę konkurencyjną - uważa analityk.

Czytaj więcej w Parkiecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane