Analitycy: Obniżki cen w sieci należącej do Amazona muszą być głębsze

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 1 września 2017 10:44

Amazon, który niedawno podjął decyzję o obniżce cen w przejętych sklepach spożywczych Whole Foods, będzie musiał dokonać dużo bardziej drastycznych cięć, jeśli chce pobić swojego największego konkurenta – grupę Wal-Mart.

Kilka dni temu Amazon.com, który w czerwcu ogłosił akwizycję sieci sklepów spożywczych Whole Foods Market poinformował, iż zamierza obniżać ceny produktów oferowanych w sklepach przejętej sieci. Decyzja o obniżce zbiegła się z finalizacją transakcji, o wartości 13,7 mld dol. 

Informacja wywołała obawy o wojnę cenową pomiędzy operatorami na rynku produktów spożywczych, którzy i tak działają na bardzo niskich marżach.

Tymczasem agencja Bloomberg sprawdziła 18 produktów sprzedawanych w sieci Amazona. Z Badania wynika, iż 50 proc. z nich wciąż jest droższych niż w Wal-Marcie.

Ekspert ds. handlu w Bain & Co. Mikey Vu ocenia, iż zapowiadane do tej pory obniżki miały na celu głównie wywołać dużo szumu. Świadczy o tym fakt, iż niewiele produktów zmieniło swoje ceny na niższe.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.