Analitycy: Obniżki cen w sieci należącej do Amazona muszą być głębsze

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 1 września 2017 10:44

Amazon, który niedawno podjął decyzję o obniżce cen w przejętych sklepach spożywczych Whole Foods, będzie musiał dokonać dużo bardziej drastycznych cięć, jeśli chce pobić swojego największego konkurenta – grupę Wal-Mart.

Kilka dni temu Amazon.com, który w czerwcu ogłosił akwizycję sieci sklepów spożywczych Whole Foods Market poinformował, iż zamierza obniżać ceny produktów oferowanych w sklepach przejętej sieci. Decyzja o obniżce zbiegła się z finalizacją transakcji, o wartości 13,7 mld dol. 

Informacja wywołała obawy o wojnę cenową pomiędzy operatorami na rynku produktów spożywczych, którzy i tak działają na bardzo niskich marżach.

Tymczasem agencja Bloomberg sprawdziła 18 produktów sprzedawanych w sieci Amazona. Z Badania wynika, iż 50 proc. z nich wciąż jest droższych niż w Wal-Marcie.

Ekspert ds. handlu w Bain & Co. Mikey Vu ocenia, iż zapowiadane do tej pory obniżki miały na celu głównie wywołać dużo szumu. Świadczy o tym fakt, iż niewiele produktów zmieniło swoje ceny na niższe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,29

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane