PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Analitycy pozytywnie oceniają plany Czerwonej Torebki

Autor: Parkiet 11 marca 2013 09:10

Sieć pasaży Czerwona Torebka jest coraz bliżej zakupu sklepu internetowego Merlin. Transakcja zostanie sfinalizowana w drugim kwartale - dowiedział się "Parkiet". Zakup Merlina to dopiero początek.

Ireneusz Kazimierczyk, prezes Czerwonej Torebki Kazimierczyk zasygnalizował niedawno, że spółka w ciągu pięciu najbliższych lat może kupić nawet kilkanaście podmiotów. Co na to analitycy?

Jak podaje Kamil Szlaga, analityk KBC Securities na łamach "Parkietu", odpowiednia selekcja takich firm pozwoli przyciągnąć klientów do pasaży i zwiększy szanse na zyski. Jego zdaniem, otwartą kwestią pozostaje to, czy przejmowane firmy będą atrakcyjne dla klientów pasaży, jak wiele podmiotów zgodzi się na zapłatę w formie akcji Czerwonej Torebki oraz czy spółka będzie w stanie sfinansować ambitne plany ekspansji.

Zdaniem analityków doświadczenie Mariusza Świtalskiego zdobyte przy tworzeniu takich firm jak Eurocash, Biedronka oraz Żabka daje solidne podstawy, by oczekiwać kolejnego dobrego przedsięwzięcia - czytamy w "Parkiecie".

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.