Analitycy: Sprzedaż LfL Biedronki w IV kw. wyższa o 10 proc.

Autor: dlahandlu.pl 5 stycznia 2017 10:10

Analitycy: Sprzedaż LfL Biedronki w IV kw. wyższa o 10 proc. Fot. Żelazna Studio

Analitycy Haitong Banku prognozują, że sprzedaż LfL Biedronki w IV kw. 2016 roku wzrosła o 10 proc. (8,5 proc. w III kw. ) głównie na skutek kampanii promocyjnych firmy i dodatkowego dochodu, którym dysponowali klienci sieci.

Zdaniem analityków cały rok Biedronka powinna zakończyć 9 proc. wzrostem LfL i marżą EBITDA na poziomie 7,2 proc. Nowa oferta Jeronimo Martins (szerszy asortyment, nowy layout sklepów) idzie w parze z bardziej agresywną strategią promocyjną wdrożoną przez nowe szefostwo sieci, co pozwoliło zwiększyć udziały rynkowe Biedroince do 17,5 proc. To oznacza, że sieć może być w stanie zebrać ok. 40 proc. wzrostu przypisanego całemu rynkowi handlowemu w Polsce. W długiej perspektywie Biedronka wydaje się zwycięzcą - jest graczem numer 1., z 3-krotną przewagą nad konkurentem zajmującym 2. pozycję, co w połączeniu z operowaniem na najbardziej perspektywicznym rynku europejskim, daje szanse na wysokie przychody w kolejnych latach.

Analitycy Haitrong Bank przewidują, że przychody Grupy Jeronimo Martins w IV kw. wzrosły o 19 proc. głównie dzięki rynkowi polskiemu. W Portugalii Pingo Doce zanotuje spadek sprzedaży LfL o 1,8 proc., zaś Recheio wzrost o 6 proc. W Kolumbii sprzedaż powinna wzrosnąć dwucyfrowo głównie dzięki przyrostowi nowych sklepów o 80 placówek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kiełbasa 2017-01-07 12:12:31

    Powinno być:

    "Dzięki bezsilności, głupocie, krótkowzroczności i parciu na premie za wyniki większość szefów sprzedaży poświęca swoje marki i ściaga gacie do kostek przed JMD co pozwala Biedronce komunikować najkorzystniejsza ofertę cenowa"

    LUDZIE!

    Przecież niemal wszyscy top managerowie odpowiedzialni za sprzedaż ściagneli gacie, już nawet segment C&C nie oferuje cen, które JMD wystawia.

    Wiecie co jest najlepsze w tym wszystkim? Kiedyś to handlowcy tłumaczyli się ze swoich wysokich cen vs oferta JMD, że niby dopłacaja do biznesu, ze niby sa tacy duzi to dostaja najlepsze cen a teraz.... teraz już nie bronia firm, które reprezentuja, mowia prawde: to głupie decyzje naszych szefów, tam sa dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, a my dostajemy kolejne cenniki do wdrożenia....

  • Iron 2017-01-05 22:53:33

    zgadzam się z poprzednim komentarzem, ktoś tu oficjalnie promuje bzdury bez sprawdzenia i pisze /komentuje płatne na zlecenie bzdury !!!

  • dno i żenada 2017-01-05 18:35:55

    Wiecie co to jest punkt procentowy? Biedronka ma 100 pp więcej udziału niż miała. Ma 17,5% czyli wcześniej miała -82,5 %. Ktoś tu potrzebuje powrotu do szkoły podstawowej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,37

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane