Analitycy: Sprzedaż LfL Biedronki w IV kw. wyższa o 10 proc.

Autor: dlahandlu.pl 5 stycznia 2017 10:10

Analitycy: Sprzedaż LfL Biedronki w IV kw. wyższa o 10 proc. Fot. Żelazna Studio

Analitycy Haitong Banku prognozują, że sprzedaż LfL Biedronki w IV kw. 2016 roku wzrosła o 10 proc. (8,5 proc. w III kw. ) głównie na skutek kampanii promocyjnych firmy i dodatkowego dochodu, którym dysponowali klienci sieci.

Zdaniem analityków cały rok Biedronka powinna zakończyć 9 proc. wzrostem LfL i marżą EBITDA na poziomie 7,2 proc. Nowa oferta Jeronimo Martins (szerszy asortyment, nowy layout sklepów) idzie w parze z bardziej agresywną strategią promocyjną wdrożoną przez nowe szefostwo sieci, co pozwoliło zwiększyć udziały rynkowe Biedroince do 17,5 proc. To oznacza, że sieć może być w stanie zebrać ok. 40 proc. wzrostu przypisanego całemu rynkowi handlowemu w Polsce. W długiej perspektywie Biedronka wydaje się zwycięzcą - jest graczem numer 1., z 3-krotną przewagą nad konkurentem zajmującym 2. pozycję, co w połączeniu z operowaniem na najbardziej perspektywicznym rynku europejskim, daje szanse na wysokie przychody w kolejnych latach.

Analitycy Haitrong Bank przewidują, że przychody Grupy Jeronimo Martins w IV kw. wzrosły o 19 proc. głównie dzięki rynkowi polskiemu. W Portugalii Pingo Doce zanotuje spadek sprzedaży LfL o 1,8 proc., zaś Recheio wzrost o 6 proc. W Kolumbii sprzedaż powinna wzrosnąć dwucyfrowo głównie dzięki przyrostowi nowych sklepów o 80 placówek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kiełbasa 2017-01-07 12:12:31

    Powinno być:

    "Dzięki bezsilności, głupocie, krótkowzroczności i parciu na premie za wyniki większość szefów sprzedaży poświęca swoje marki i ściaga gacie do kostek przed JMD co pozwala Biedronce komunikować najkorzystniejsza ofertę cenowa"

    LUDZIE!

    Przecież niemal wszyscy top managerowie odpowiedzialni za sprzedaż ściagneli gacie, już nawet segment C&C nie oferuje cen, które JMD wystawia.

    Wiecie co jest najlepsze w tym wszystkim? Kiedyś to handlowcy tłumaczyli się ze swoich wysokich cen vs oferta JMD, że niby dopłacaja do biznesu, ze niby sa tacy duzi to dostaja najlepsze cen a teraz.... teraz już nie bronia firm, które reprezentuja, mowia prawde: to głupie decyzje naszych szefów, tam sa dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, a my dostajemy kolejne cenniki do wdrożenia....

  • Iron 2017-01-05 22:53:33

    zgadzam się z poprzednim komentarzem, ktoś tu oficjalnie promuje bzdury bez sprawdzenia i pisze /komentuje płatne na zlecenie bzdury !!!

  • dno i żenada 2017-01-05 18:35:55

    Wiecie co to jest punkt procentowy? Biedronka ma 100 pp więcej udziału niż miała. Ma 17,5% czyli wcześniej miała -82,5 %. Ktoś tu potrzebuje powrotu do szkoły podstawowej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.