Analityk: Alma może wyjść na prostą

www.portalspozywczy.pl 5 stycznia 2017 11:48

Analityk: Alma może wyjść na prostą Fot. Alma Market

Pozyskanie nowego inwestora oraz kredytu może pomóc Almie w wyjściu na prostą, ale na pewno nie spodziewałbym się, że sieć ta odzyska swoją pozycję na rynku z czasów świetności – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bartosz Bolecki, analityk handlu detalicznego z firmy PMR.

– Trochę zdziwiła mnie informacja o możliwym pozyskaniu przez Almę nowego inwestora, a zapewne wkrótce także nowego właściciela, bo z informacji publikowanych przez media można wysnuć wniosek, że Tomasz Żarnecki przejąłby prawie 50 proc. akcji. Zdziwiła dlatego, że z Almy tak naprawdę nie zostało już zbyt wiele do przejęcia – obecnie sieć ma 9 sklepów, w porównaniu do 47 sklepów na koniec 2015 r. – komentuje Bartosz Bolecki, analityk handlu detalicznego z firmy PMR. 

– Dlatego też podejrzewam, że ewentualne przejęcie miałoby na celu przede wszystkim pozyskanie praw do marki Alma oraz pozyskanie sieci Krakowski Kredens. Ta sieć sklepów specjalistycznych nadal sobie dość dobrze radzi na rynku, jej liczba sklepów nie spadła – jest to 46 placówek położonych głównie w dobrych lokalizacjach w centrach handlowych – tłumaczy analityk. 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,89

  • Min

    2,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10487

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane