Analityk: Poprzez przejęcie Mili Eurocash wzmacnia ramię detalu

www.portalspozywczy.pl 21 września 2017 18:54

Analityk: Poprzez przejęcie Mili Eurocash wzmacnia ramię detalu Fot. Mila

Przejęcie Mila przez Eurocash wpisuję się w jego strategię, która polega na budowie ramienia detalicznego – komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Sokołowski, Equity Analyst, BZ WBK Brokerage.

15 września Eurocash poinformował, że przejmie 100 proc. udziałów w spółce prowadzącej sieć sklepów Mila. Wartość transakcji została ustalona na 350 mln zł. Przejęcie uzależnione jest m.in. od pozytywnej decyzji UOKiK. 

– Dla Eurocash oznacza to wzmocnienie spółki w detalu, zaś dla Mili wsparcie mocnego partnera, czyli szanse na rozwój – komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Sokolowski, Equity Analyst, BZ WBK Brokerage. 

– UOKiK najprawdopodobniej się zgodzi, lecz może to wymagać trochę czasu – dodaje analityk. 

Eurocash konsekwentnie realizuje swoją strategię budowy ogólnopolskiej sieci supermarketów opartej zarówno na współpracy z partnerami prowadzącymi sklepy franczyzowe, jak i na prowadzeniu własnych placówek. W marcu 2017 r. Eurocash podpisał z Pelican Ventures umowę w sprawie zakupu 100 proc. udziałów w Eko Holding oraz pośrednio 100 proc. udziałów w spółkach Ledi i Jim. 

Według danych Eurocash, w całym pierwszym półroczu br. skonsolidowane przychody Grupy Eurocash wyniosły prawie 11,3 mld zł, co oznacza wzrost o blisko 12% r/r.  

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,84

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.