Analityk: Zakup sieci Mila dobrze wpisuje się w strategię Eurocashu

www.portalspozywczy.pl 1 września 2017 17:58

Analityk: Zakup sieci Mila dobrze wpisuje się w strategię Eurocashu Fot. Mila

- Zakup sieci Mila, liczącej ponad 180 placówek znajdujących się w centralnej i zachodniej Polsce, dobrze wpisuje się w sieć sklepów prowadzonych przez Eurocash pod względem geograficznym - komentuje dla serwisu portalspozywczy.pl Piotr Bogusz, analityk finansowy, Departament Analiz, Dom Maklerski mBanku.

Dodaje, że przed ogłoszeniem zamiaru akwizycji, sieć Mila osiągała marżę EBITDA znacznie poniżej innych podmiotów w segmencie.

- Znacznie lepsze warunki handlowe uzyskiwane przez Eurocash oraz optymalizacja kosztów związana z efektem skali powinny pozwolić spółce na poprawę rentowności przejmowanych sieci w średnim terminie - tłumaczy analityk.

Czytaj także: Sklepy Mila mogłyby zasilić sieć Delikatesy Centrum

- Docelowo sklepy Mila oraz sklepy z sieci Eko Holding (poprzednia akwizycja Eurocash) działać będą pod szyldem Delikatesy Centrum. Silny bilans Eurocash gwarantuje spółce pozyskanie środków finansowych na kontynuację konsolidacji rynku w średnim terminie - podsumowuje Piotr Bogusz.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,21

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.