Aplikacja Image Search H&M także w Polsce

Property News 30 października 2017 11:36

Aplikacja Image Search H&M także w Polsce

H&M Group niedawno wypuściła na rynek aplikację H&M Image Search umożliwiającą rozpoznawanie ubrań i dobieranie podobnych egzemplarzy z oferty marki. Na ten moment aplikacja dostępna jest w 13 krajach, lecz H&M Group planuje dalszą ekspansję.

Image Search to narzędzie, które pomaga klientom bezpośrednio przenosić inspirację zaczerpniętą np. z serwisów społecznościowych, ze zdjęć z ekranu lub własnych, do zakupów na stronie H&M. Użytkownicy za pomocą aplikacji wykonują zdjęcie danemu elementowi odzieży, a Image Search natychmiast wyświetla jeden lub kilka podobnych produktów z asortymentu internetowego firmy H&M.

Wyszukiwarka zdjęć firmy H&M została po raz pierwszy uruchomiona w maju 2017 roku w Wielkiej Brytanii, Holandii, Danii i Finlandii. Pod koniec września aplikacja stała się dostępna na kolejnych dziewięciu rynkach: w Belgii, we Francji, we Włoszech, w Rosji, w Hiszpanii, w Szwajcarii, w Turcji, w Irlandii i w Polsce. Aktualnie obecna jest na 13 rynkach, lecz H&M Group ma w planach uruchomienie aplikacji w kolejnych krajach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane