Aplikacje dla branży retail uwzględniają centralną pozycję klienta w systemie sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 1 marca 2011 13:50

- Nowoczesne oprogramowanie powstaje z myślą o klientach sieci detalicznych. Aplikacje pomagają siecią handlowym dostosować się do oczekiwań kupujących, zwiększyć ich lojalność poprzez badanie zachowań konsumentów, a także umożliwiają kierowanie działań marketingowych do odpowiedniej grupy docelowej - powiedział Janusz Małgorzaciak, ekspert systemów ERP Microsoft Dynamics w Microsoft.

Microsoft Dynamics wprowadził właśnie na rynek zaktualizowaną wersję aplikacji klasy ERP, dedykowaną sektorowi handlu detalicznego - Microsoft Dynamics AX for Retail R2. - Powstała ona z myślą o zwiększeniu efektywności działań sprzedażowych i zapewnieniu jeszcze wyższego poziomu obsługi klienta. Aplikacja pomaga przedsiębiorcom zredukować złożoność działań i procesów biznesowych, efektywniej zarządzać łańcuchem dostaw, maksymalizować wydajność pracowników, a także szybciej reagować na nadarzające się okazje i umacniać lojalność klientów - dodaje Janusz Małgorzaciak.

Nową wersję oprogramowania wyróżniają m.in. narzędzia umożliwiające scentralizownae zarządzanie, które dostarczają informacje o klientach. Dzięki wyposażeniu systemu w opcję Retail Role Center pracownicy zyskują możliwość szybszego i wygodniejszego wprowadzania danych, ich przeglądania, analizy i przetwarzania.

Nowy Dynamics AX  for Retail został wyposażony w interfejsy do zarządzania asortymentem oraz narzędzia ułatwiające przepływ pracy. Aplikacja jest wielojęzyczna. Dynamics ma również aplikację POS, służącą do obsługi kas sklepowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,61

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane