Appetita z lokowaniem w II edycji MasterChef Junior

Autor: pr 16 lutego 2017 14:52

Do wiosennej ramówki TVN powraca MasterChef Junior. W drugiej edycji programu marka Appetita ponownie lokować będzie swoje produkty – aromatyczne zioła i przyprawy.

Dla marki Appetita to już kolejny sezon obecności w najpopularniejszych, prestiżowych programach kulinarnych emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. 

Produkty z portfolio Appetity są lokowane podczas wszystkich etapów show – zarówno podczas precastingów, odcinków nagrywanych w kuchni MasterChefa Juniora oraz w finale. Marka kontynuuje tym samym strategię promowania nowych trendów, inspirowania młodych widzów i zachęcania ich do aktywnego zainteresowania sztuką kulinarną.

Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands.
Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,73

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane