Areta: Kategoria konserw i dań gotowych potrzebuje innowacji

www.portalspozywczy.pl 17 stycznia 2017 15:27

- Kategoria dań gotowych i konserw nie jest tak perspektywiczna jak kategoria zdrowych przekąsek owocowych. Jednak widzimy tam możliwości do rozwoju naszego biznesu. M.E.A.L. – pierwsza militarna marka żywności, dodatkowo uwiarygodniona przez „Grom” ma szansę dotrzeć nie tylko do aktualnych użytkowników kategorii, ale również zachęcić do niej nowych konsumentów tj. mężczyzn, fanów survivalu, militarystyki czy wędkarstwa - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Izdebski, prezes zarządu firmy Arteta - właściciela marek DayUp, M.E.A.L. i Agrovita.

Zdaniem Piotr Izdebskiego kategoria konserw i dań gotowych potrzebuje innowacji aby odwrócić jej negatywne trendy.

- Jesteśmy przekonani, że M.E.A.L. to odpowiedź na taką potrzebę. W 2017 roku zamierzamy kontynuować współpracę z Fundacją Byłych Żołnierzy Jednostki Specjalnej „Grom”, planujemy dalsze wsparcie ATL-owe oraz znacząco zwiększymy dystrybucję marki w rynku nowoczesnym - zapewnia prezes firmy Arteta.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane