PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Arla Foods startuje z wiosenną kampanią

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2015 08:57

Startuje kolejna edycja kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje”. Komunikacja  obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę oraz internet, w tym blogosferę.

W kampanii telewizyjnej wykorzystano sponsoring programów stacji TVN m.in. Kuchenne Rewolucje, Dzień Dobry TVN czy Na Wspólnej oraz wybranych pozycji o tematyce poradnikowo-kulinarnej na kanałach Premium TV (przede wszystkim TVN Style oraz Kuchnia +). Ponadto, w ramach kampanii Apetina użyto niestandardowego formatu reklamowego – tzw. bumpera, będącego połączeniem materiału klienta wraz z planszą reklamową.

Spoty będą przekierowywać na stronę przepisnaweekend.pl, na której pojawiły się wiosenne przepisy. Kampania w internecie będzie dodatkowo wsparta działaniami content marketingowymi w sekcjach kulinarnych na portalach onet.pl, wp.pl, polki.pl i gotujmy.pl. 

– W tym roku chcemy rozszerzyć komunikację o serki śródziemnomorskie. Rozpoczynająca się kampania serków kremowych Apetina Tapas i India oraz nowości - serka śródziemnomorskiego Apetina Czerwona Papryka i Chilli ma charakter wizerunkowy, jednak już w II połowie kwietnia ruszamy z aktywacjami wspierającymi sprzedaż – mówi Roman Jawczak, Arla Foods.

Za przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację działań odpowiada agencja XConcept, za zaplanowanie i zakup mediów – dom mediowy Carat Polska.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.