Arla wspiera sprzedaż konkursem

Autor: dlahandlu.pl 19 lipca 2017 13:03

Ambasadorowie Arla Protein – Kamila Szczawińska, Julita Kotecka, Kasia Bigos, Paweł Nerek i dietetyk Mateusz Gawełczyk promują aktywny tryb życia w ramach nowej kampanii Arla Protein.

Do końca września ambasadorowie co tydzień wybierają inspirujące zdjęcia i nagradzają ich autorów w ramach konkursu fotograficznego Arla Protein, prowadzonego na Facebooku i Instagramie. 

W każdym miesiącu jeden z 5 ambasadorów wybierze 3 zwycięskie zdjęcia, a ich autorzy otrzymają nagrodę – zestaw produktów Arla Protein. Spośród wszystkich zgłoszeń oznaczonych hasztagiem, zostanie wyłoniona nagroda główna – Arla Protein spełni sportowe marzenie zwycięzcy konkursu – oraz nagrody dodatkowe w postaci sprzętu sportowego. Konkurs potrwa do 30 września.

Portfolio marki Arla to  6 wysokobiałkowych produktów – w każdym z nich znajduje się 20 g białka w porcji produktu. W owocowych wersjach głównym źródłem cukru jest naturalny koncentrat lub sok owocowy, a swój słodki smak produkty zawdzięczają dodatkowi stewii. Wszystkie produkty Arla Protein dostępne są w opakowaniach ON-THE-GO.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane