PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Artykuły przemysłowe i tekstylia to świetny sposób na przyciągnięcie klienta do dyskontu

Autor: www.dlahandlu.pl 31 marca 2014 10:10

Artykuły przemysłowe i tekstylia to świetny sposób na przyciągnięcie klienta do dyskontu

Sieci dyskontowe coraz częściej stawiają w swojej ofercie na towary non-food. Produkty tekstylne i przemysłowe są również coraz mocniej promowane w reklamach i gazetkach handlowych. Właściciel Biedronki zainwestował nawet w kilka dyskontów z art. przemysłowymi Towaroteka. - Wzrostowy trend udziałów dyskontów w rynkach non-food z pewnością się utrzyma, choćby ze względu na wzrost sieci dyskontowych. W przypadku Lidla dużym zainteresowaniem cieszyły się akcje sezonowe, na przykład sprzedaż odzieży narciarskiej. Jest to świetny sposób na przyzwyczajanie klientów do przyjazdu do sklepu i na szukanie w nim specjalnych okazji - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Maciej Bartmiński, prezes firmy Market Side.

- Wspomaga to także percepcję cenową, bo dobre produkty są oferowane w przystępnych cenach. Strategię taką Lidl stosuje również na innych rynkach, gdzie została ona wypracowana i przetestowana. Jednak w przypadku odzieży nie jest to oferta dla bardziej wymagających klientów.
Inaczej wygląda oferta chemii i kosmetyków. W ubiegłym roku szacowaliśmy, że łączna długość półki w tych kategoriach w sklepach dyskontowych wynosi około 1/8 długości półek w największych sieciach drogeryjnych. To już mocno zauważalna konkurencja. Z pewnością dyskonty na stałe zadomowiły się w tych kategoriach i swoją aktywnością na produktach szybko rotujących zwiększyły częstotliwość wizyt klientów - wyjaśnie ekspert.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    5,43

  • Min

    3,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.