Atrium Plejada otwiera pierwszy pop-up store

Autor: dlahandlu.pl/pr 24 kwietnia 2017 11:16

Atrium Plejada, obserwując zmieniające się trendy na rynku handlowym, otwiera pierwszy koncept pop-up store. Cykl krótkoterminowych ekspozycji rozpoczyna oferta lokalnych przedsiębiorców. Pierwszym najemcą jest przedsiębiorstwo społeczne DOBROCZYŃ! Od 8 kwietnia do 27 maja mieszkańcy Bytomia i okolic mogą w nim kupić wykonane ręcznie produkty, m.in. ozdoby, biżuterię, sztukę i kosmetyki.

Z raportu „Moda na polskość” przygotowanego na potrzeby projektu Konsument 2016 przez Ipsos wynika, że Polacy wybierają najczęściej produkty spożywcze od rodzimych producentów, ale również szukają ubrań, butów i naturalnych kosmetyków wyprodukowanych w Polsce. Atrium Plejada, wspierając lokalnych przedsiębiorców, otworzyło lokal o powierzchni 55 mkw. przeznaczony dla śląskich firm zaczynających swoją przygodę z handlem.

Pierwszym najemcą jest przedsiębiorstwo społeczne DOBROCZYŃ!, które w ramach swojej działalności zaprasza do współpracy osoby wykluczone społecznie. Odwiedzający centrum będą mogli kupić produkty, które pochodzą wyłącznie od Przedsiębiorstw Społecznych, m.in. ozdoby, rękodzieło, sztuka, kosmetyki, żywność pakowana o dłuższym terminie przydatności oraz bony na usługi świadczone przez przedsiębiorstwa. Pomysłodawcą i operatorem społecznego start-upu DOBROCZYŃ! jest FAJNA Spółdzielnia Socjalna, która w swojej działalności skupia się na przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu, edukacji oraz zarządzaniu różnorodnością.

- DOBROCZYŃ! to innowacyjny projekt, który ma na celu integrację lokalnych i drobnych przedsiębiorstw zajmujących się rękodziełem z rynkiem dużych centrów handlowych, a przy okazji promocję produktów przedsiębiorczości społecznej w miejscu zwykłych zakupów. Sieć wygeneruje dodatkowe miejsca pracy dla osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem. Projekt ma również na celu budowanie świadomości odpowiedzialnych zakupów – mówi Bob Kamiński, prezes zarządu FAJNA Spółdzielnia Socjalna, Oddział w Zabrzu.

Innowacyjnością jest nie tylko działalność najemcy, ale również format lokalu zaaranżowany na potrzeby młodych lokalnych przedsiębiorców – to pierwszy pop-up store w Atrium Plejada. Ta formuła sprzedaży jest doskonałym narzędziem dla firm, szczególnie dla początkującego i drobnego biznesu. Krótkoterminowy najem, przeważnie do trzech miesięcy, to idealna okazja dla przedsiębiorstw, które chcą przetestować swój pomysł na biznes i nawiązać bliskie relacje z klientem. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane