Atrium Promenada rozbudowuje ofertę pop-up stores

Autor: pr 6 lutego 2017 10:29

Kontynuując przyjętą strategię wdrażania kreatywnych konceptów handlowych Atrium Promenada powiększa grono najemców o marki angażujące klientów w tworzenie asortymentu – Spotkania Bardzo Modne oraz Projektanci DZIECIOM.

W formule pop-up store swój sklep na terenie centrum otworzyła również marka TSARINNI oferująca wyselekcjonowane włoskie ubrania i dodatki dla kobiet.

Kreatywne koncepty handlowe są ciepło przyjmowane przez klientów, którzy coraz częściej poszukują niszowych produktów. Ta nowatorska formuła sprzedaży jest również doskonałym narzędziem dla firm pragnących wyróżnić się na tle konkurencji i tworzyć z klientami bliską relację.

- Grupa Atrium aktywnie uczestniczy w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych dla najemców wyznaczając trendy i kierunki rozwoju na rynku centrów handlowych. Ścisła współpraca i testowanie nowatorskich konceptów to klucz do sukcesu dla obydwu stron. Dlatego ofertę pop-upów rozbudowujemy wspólnie z młodymi brandami, start-upami i lokalnymi producentami, dla których taka formuła sprzedaży jest elastyczna, a jednocześnie stanowi możliwość ich rozwoju oraz wzmocnienia świadomości marki – mówi Scott Dwyer, prezes Atrium Poland Real Estate Management.

Aktualnie w Atrium Promenada znajduje się 10 pop-up storów: Betito, Gavel Warsaw, Imaginarium, Lorens & Wiktor, Projektanci DZIECIOM, Royal Kids, Slow Fashion Pop Up Store, Spotkania Bardzo Modne, Super Story oraz TSARINNI.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,90

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane