Auchan będzie powoli rozwijał marki własne

www.portalspozywczy.pl 22 listopada 2012 15:09

Grupa Auchan chce rozwijać sprzedaż produktów pod marką własną. - Będziemy to robić ostrożne we własnym tempie - mówi Dorota Patejko, dyrektor ds. komunikacji Auchan Polska.

Obecnie na półkach hipermarketów sieci Auchan w Polsce znajduje się prawie 830 produktów marki własnej z logo podniesionego kciuka, czyli towarów najtańszych.

Auchan sprzedaje prawie 560 wyrobów ze znakiem czerwonego ptaka, charakterystycznego dla logo francuskiej sieci. To towary ze średniej półki, których jakość jest taka sama (lub nawet wyższa) niż podobnych wyrobów sprzedawanych jako produkty markowe producentów.

W ofercie sieci jest także 15 towarów pod marką Bio, certyfikowanych produktów z upraw ekologicznych.

W sumie na półkach 26 hipermarketów Auchan działających w Polsce można znaleźć prawie 1390 towarów marki własnej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,19

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane