Auchan modernizuje formaty w Europie. Znika szyld Simply Market?

Autor: retailanalysis.igd.com, dlahandlu.pl 31 stycznia 2017 10:07

Po trudnym 2016 roku, Auchan rozpoczął 2017 od ogłoszenia modernizacji formatów swoich placówek w Europie. Przykładem takiej inicjatywy jest sklep z szyldem Auchan Supermarché zlokalizowany w Saint Germain lès Corbeil. To pierwszy przykład zmiany szyldu z Simply Market na Auchan. Zmiany mają również przejść hipermarkety, w których zostaną zainstalowane ekrany cyfrowe.

Szyld Auchan Supermarche

Niedawno ruszyła pierwsza placówka z szyldem Auchan Supermarche. Sklep jest umiejscowiony w  Saint-Germain-lès-Corbeil, 35 km od Paryża. W pierwszej połowie roku sieć chce przetestować 14 takich placówek. Nowy sklep był remontowany przez dwa i pół miesiąca. W placówce znalazły się   nowe podłogi i armatury. Położono większy nacisk na towary świeże i ich przechowywanie. Do asortymentu dodano więcej produktów produktów wegetariańskich, wegańskich i regionalnych.

Ekrany w hipermarketach

Francuski detalista chce także modernizować hipermarkety. Sieć planuje instalować ekrany cyfrowe w swoich sklepach. Do 2018 r. firma chce wyposażyć placówki w ponad 3500 ekranów. 2800 z nich zostanie zainstalowanych w hipermarketach.

Urzędy pocztowe w hiszpańskich sklepach

Auchan España w połączeniu z Immochan podpisał umowę z krajowym operatorem usług pocztowych - Correos. Pod koniec 2017 r. w 30 sklepach sieci pojawią się terminale CorreosPaq, w których klienci będą mogli nadawać i odbierać paczki. Nowa usługa ma na celu zwiększenie odpowiedzialności sklepów Auchan.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane