Auchan modernizuje formaty w Europie. Znika szyld Simply Market?

Autor: retailanalysis.igd.com, dlahandlu.pl 31 stycznia 2017 10:07

Po trudnym 2016 roku, Auchan rozpoczął 2017 od ogłoszenia modernizacji formatów swoich placówek w Europie. Przykładem takiej inicjatywy jest sklep z szyldem Auchan Supermarché zlokalizowany w Saint Germain lès Corbeil. To pierwszy przykład zmiany szyldu z Simply Market na Auchan. Zmiany mają również przejść hipermarkety, w których zostaną zainstalowane ekrany cyfrowe.

Szyld Auchan Supermarche

Niedawno ruszyła pierwsza placówka z szyldem Auchan Supermarche. Sklep jest umiejscowiony w  Saint-Germain-lès-Corbeil, 35 km od Paryża. W pierwszej połowie roku sieć chce przetestować 14 takich placówek. Nowy sklep był remontowany przez dwa i pół miesiąca. W placówce znalazły się   nowe podłogi i armatury. Położono większy nacisk na towary świeże i ich przechowywanie. Do asortymentu dodano więcej produktów produktów wegetariańskich, wegańskich i regionalnych.

Ekrany w hipermarketach

Francuski detalista chce także modernizować hipermarkety. Sieć planuje instalować ekrany cyfrowe w swoich sklepach. Do 2018 r. firma chce wyposażyć placówki w ponad 3500 ekranów. 2800 z nich zostanie zainstalowanych w hipermarketach.

Urzędy pocztowe w hiszpańskich sklepach

Auchan España w połączeniu z Immochan podpisał umowę z krajowym operatorem usług pocztowych - Correos. Pod koniec 2017 r. w 30 sklepach sieci pojawią się terminale CorreosPaq, w których klienci będą mogli nadawać i odbierać paczki. Nowa usługa ma na celu zwiększenie odpowiedzialności sklepów Auchan.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.