Auchan Retail i Casino Group rozmawiają o strategicznej współpracy

Autor: dlahandlu.pl 3 kwietnia 2018 11:23

Firmy Auchan Retail i Casino Group rozpoczęły rozmowy w celu zbudowania strategicznego partnerstwa umożliwiającego wspólne negocjowanie zakupów we Francji i za granicą, z głównymi wielonarodowymi dostawcami żywności i artykułów nieżywnościowych.

Jak poinformował Auchan, partnerstwo to nie obejmie tradycyjnych świeżych produktów pochodzących z rolnictwa i rybołówstwa lub produktów francuskich opracowanych przez MŚP.

Strategiczne partnerstwo będzie obejmować głównych krajowych i międzynarodowych producentów w przemyśle spożywczym i niespożywczym.

Auchan Retail osiągnął w 2017 r. sprzedaż na poziomie 52 mld euro. Detalista posiada 3 778 placówek, we wszystkich formatach sklepów spożywczych z  (hipermarkety, supermarkety i sklepy proximity).

Casino Group jest kluczowym graczem we francuskiej branży detalicznej, a także liderem na światowym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi, posiada ponad 12 000 sklepów na całym świecie. Do jej marek należą m.in.: hipermarkety Géant, supermarkety Casino, supermarkety miejskie Monoprix, Franprix, Leader Price, sklepy detaliczne Casino Shop, Vival, Spar, Leader Price Express, a także francuski lider w dziedzinie e-commerce Cdiscount. Grupa jest obecna w szczególności w Ameryce Łacińskiej (w Brazylii z GPA i Via Varejo oraz w Kolumbii z Grupo Éxito). W 2017 r. wygenerowała skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 38 miliardów euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane