Auchan rozwija szyld MyAuchan

Autor: dlahandlu.pl 17 października 2017 10:37

Auchan rozwija szyld MyAuchan

Spółka Auchan Retail otworzyła trzeci sklep z szyldem MyAuchan w stolicy Portugalii, Lizbonie. Według "Jornal Economico", ulokowany przy Avenue Duque de Avila sklep odzwierciedla koncepcję "ultra bliskości" i wymagał inwestycji w wysokości 1 miliona euro.

Na 300 mkw. sprzedaży wyodrębniono trzy różne strefy: rynek, przekąski oraz produkty o wysokiej rotacji. Sklep oferuje również usługę dostawy produktów do domu.

Sklepy MyAuchan to typowy format miejski, tzw. sklep po sąsiedzku, który jest długo otwarty, a jego powierzchnia wynosi od 200 do 500 mkw. Zgodnie z komunikatem prasowym firmy, sklepy zapewniają klientom "komfortowe zakupy w krótszym czasie i proponują szeroką ofertę produktów wysokiej jakości po najniższych cenach ". W sklepach MyAuchan klienci mają dostęp do bezprzewodowego internetu oraz innych usług cyfrowych.

Auchan Retail do końca roku chce mieć 6 sklepów MyAuchan w Portugalii, na które przeznaczy w sumie kwotę 6 milionów euro. W tym kraju Auchan prowadzi również 30 hipermarketów Jumbo i trzy sklepy Pao de Açúcar.

Przypomnijmy, że Auchan zarejestrował także w polskim urzędzie patentowym dwa znaki towarowe: Moje Auchan oraz Auchan Supermarket. Według klasyfikacji znaki dotyczą poszczególnych grup produktów, ale i usług. Podmiotem zgłaszającym jest Auchan Holding. Może to oznaczać, że pierwsze nowe szyldy francuskiej grupy zawisną wkrótce na polskich sklepach, a szyld Simply Market zniknie z rynku, zmieniając się w Auchan Supermarket.

Czytaj także: Auchan zapowiada nowe otwarcie: Hipermarkety w odświeżonej formule, mniej marek własnych

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane