Auchan zmieni doświadczenia zakupowe klientów

Autor: dlahandlu.pl 28 lutego 2018 18:58

Auchan zmieni doświadczenia zakupowe klientów Fot. materiały prasowe

"Auchan...i życie się zmienia" to nowe hasło, które od marca będzie towarzyszyło zmianom doświadczeń zakupowych klientów w Auchan. Więcej nowoczesności, więcej komunikacji opartej na innowacyjnych rozwiązaniach, więcej nowości - podaje sieć.

Wraz z wprowadzeniem nowego hasła ruszyła darmowa aplikacja Auchan, która od 27 lutego jest dostępna dla wszystkich wraz ze specjalnym kuponingiem. Atrakcyjne zniżki na specjalnie oznaczone produkty czekają na tych klientów, którzy dysponując aplikacją wybiorą się na zakupy do Auchan.

Wdrożeniu aplikacji towarzyszy również specjalna gazetka promująca 4 międzynarodowe marki własne Auchan:

InExtenso by Auchan - marka tekstyliów,

Cosmia by Auchan  - marka produktów kosmetycznych, z dużym wyborem zapachów i kosmetyków do pielęgnacji i makijażu,

Actuel - marka produktów wyposażenia domu, z praktycznymi artykułami w niskich cenach,

Qilive- marka produktów agd-rtv-tele.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • seb. 2018-03-02 22:44:15

    ostatni dzwonek, aby coś zmienić w tym dziadostwie...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,88

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4649

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane