Awaria w centrali Tesco. Tysiące zamówień on-line zostało anulowanych

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 21 czerwca 2017 09:42

Awaria w centrali Tesco. Tysiące zamówień on-line zostało anulowanych fot. shutterstock

Brytyjskie Tesco zostało zmuszone do anulowania tysięcy zamówień on-line. Jest to związane z błędem oprogramowania.

Tesco Plc zostało zmuszone do likwidacji tysięcy zamówień z powodu usterki systemu pozostawiając niektórych klientów z "pustymi rękami". Błąd w oprogramowaniu używanym przez pracowników firmy spowodował anulowanie poleceń zakupów.

- Ciężko pracujemy, aby rozwiązać ten problem i przeprosić klientów za wszelkie niedogodności, które system spowodował - podała firma. Sieć nie podała kiedy problem zostanie rozwiązany.

Usterka systemu nastąpiła w bardzo niekorzystnym okresie. Tesco próbuje walczyć o klientów z Amazonem, który kilka dni temu za 13,7 mld dol przejął sieć Whole Foods Market. Mówi się, że gigant rozważa wprowadzenie systemu eliminowania kasjerów w sklepach z szyldem Whole Foods. Poza Stanami taki plan może zostać wdrożony w Wielkiej Brytanii. 

Przypomnijmy, że błąd systemu Tesco jest drugą usterką na brytyjskim rynku. Niedawno usterka zmusiła rywala Tesco - sieć Sainsbury - do opóźnienia lub całkowitego anulowania dostaw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane