AZAGroup powiększa portfolio marek na swojej platformie e-commerce

Autor: pr 25 października 2017 18:21

AZAGroup rozbudowuje portfolio marek swojego sklepu internetowego born2be.pl. Od tego tygodnia jest w nim dostępny popularny francuski brand odzieżowy Sixth June.

- Rozpoczęcie współpracy z Sixth June jest konsekwencją realizacji polityki dynamicznego rozwoju w
obszarze produktów oferowanych na platformie born2be.pl. Jej obecność w naszym sklepie pokazuje, że efektywnie pracujemy nad tym, by wzbogacać ofertę o marki, które cieszą się uznaniem w grupie docelowej, co przełoży się zarówno na pozyskanie nowych klientów jak i wzrost przychodów - powiedział Marcin Winkler, wiceprezes AZAGroup, firmy będącej właścicielem born2be.pl.

Sixth June to jedna z najbardziej interesujących młodych marek - powstała w Paryżu w 2008 roku. Zyskała fanów dzięki świeżemu spojrzeniu na modę, której inspiracją stali się młodzi mieszkańcy francuskiej stolicy.

- Wejście Sixth of June łączy się z trwającą kampanią reklamową telewizyjną naszego sklepu –pierwszą, jaką przeprowadzamy. Ponadto zaplanowaliśmy specjalne działania marketingowe dedykowane nowej marce, które obejmują nasze własne kanały social mediowe oraz współpracę z influencerami - powiedział Daniel Duniak, dyrektor marketingu AZAGroup.

born2be.pl nie jest jedynym sklepem internetowym prowadzonym przez AZAGroup. Powstała na początku 2017 r. firma zarządza również sklepami renee.pl oraz multu.pl zatrudniając wielu specjalistów z branży m.in. e-commerce, nowych technologii, UX, mody oraz designu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane