PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Bać-Pol celuje w 1,85 mld zł sprzedaży

Autor: www.dlahandlu.pl 3 października 2013 09:34

Bać-Pol celuje w 1,85 mld zł sprzedaży

Zgodnie z założeniami, bez uwzględnienia wpływu potencjalnych akwizycji, Grupa Kapitałowa Bać Pol planuje poprzez rozwój organiczny osiągnąć sprzedaż na poziomie 1,85 mld złotych. Jest to około 20 proc. więcej w stosunku do skonsolidowanych przychodów proforma w 2012, które wyniosły 1,5 mld.

W kolejnych latach zarząd Grupy jest zdeterminowany, aby dzięki rozwojowi organicznemu realizować porównywalne poziomy wzrostu obrotów.
- Aby realizować swoje plany, zespół menedżerski musi pogłębiać współpracę z dostawcami. Dzisiaj Grupa głośno komunikuje potrzebę skokowego wzrostu inwestycji producentów w konsolidację kanału tradycyjnego polskiego handlu. Dostawcy znają Grupę Kapitałowa nie od dziś. Wiedzą, że misja firmy - partnerstwo traktujemy dosłownie - nie jest pustym sloganem. Dlatego producenci mogą być pewni, że Grupa zadba również o to, aby oni osiągnęli wymierne korzyści z inwestycji rynkowych - podkreślają przedstawiciele firmy.

- Producenci jednocześnie zauważają w Grupie (również w kontekście wizji przyszłych strategicznych aliansów z dużymi polskimi podmiotami detalicznymi) realną siłę, która jest w stanie konkurować z sieciami hipermarketów oraz sieciami dyskontów. Widzą, że praca w kanale tradycyjnym tworzy dla nich realną alternatywę w dotarciu do konsumenta. Prezes Leszek Bać nie kryje, że bardzo liczy w najbliższym czasie na zdecydowane zwiększenie zaangażowania producentów w budowanie naszej współpracy i wspólne przedsięwzięcia - dodają.

Grupa Kapitałowa konsekwentnie pracuje nad rozwojem franczyzy, zarówno pod marką SPAR w formacie supermarketów, jak i pod marką Słoneczko w kategorii sklepów convenience. Według Prezesa Leszka Bacia, współpraca z niezależnymi detalistami na zasadach franczyzy pozwala uporządkować odpowiedzialność dystrybutora i detalisty w drodze produktu od producenta do konsumenta. Pozwala jednocześnie zachować niezależność każdego uczestnika sieci.


Plany w zakresie franczyzy na 2013 rok zakładały że w sieci SPAR będzie 165 sklepów. Z perspektywy zakończonego III kwartału, realizacja planów wydaje się niezagrożona.
Natomiast w zakresie rozwoju sieci Słoneczko zakładano, że rok 2013 sieć zakończy z ilością sklepów na poziomie nie mniejszym niż 250 placówek. Patrząc na tempo rozwoju, plan ten również nie jest zagrożony. Jednocześnie, aby zdynamizować rozwój tych formatów, nowy zespół projektowy pracuje nad koncepcją współpracy w ramach regionalnych spółek detalicznych tworzonych z najlepszymi sklepami w regionach. Grupa wiąże z tym projektem dużą nadzieję. Nie zdradza jeszcze szczegółów, gdyż możliwe że w ramach tego projektu będzie wykorzystany dorobek przyszłego aliansu strategicznego z jednym liderów rynku detalicznego, czyli spółką Piotr i Paweł S.A


  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.