Badanie: 30 proc. Polaków kupuje prezenty pod koniec listopada

Autor: Interia.pl 20 listopada 2017 13:23

Blisko co trzeci Polak wskazuje, że najlepszym okresem na zakup prezentów świątecznych jest koniec listopada - wynika z badania przygotowanego przez Ipsos dla Kapitalni.org. Właśnie w tym czasie odbywają się akcje promocyjne typu Black Friday (w tym roku 24 listopada) czy Cyber Monday. Przeszło co drugi z nas deklaruje, że zakupi prezenty w te właśnie dni - czytamy na portalu Interia.pl.

Badanie przeprowadzone przez Ipsos dla Kapitalni.org, pokazuje, że rozsądnie podchodzimy do tematu gwiazdkowych upominków. 28 proc. ankietowanych uważa, że prezenty świąteczne najlepiej i najkorzystniej kupować pod koniec listopada, ponieważ wtedy możemy liczyć na okazje cenowe i rabaty, a ceny produktów są najniższe. W tym okresie rozpoczyna się wyprzedażowe szaleństwo - czyli Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy. Jak wynika z badania Kapitalni.org, akcje promocyjne mają coraz większe znaczenie dla Polaków i ich portfeli. Ponad połowa ankietowanych zdecyduje się na zakup gwiazdkowych i mikołajkowych prezentów właśnie w ostatnim tygodniu listopada oraz na początku grudnia, podczas specjalnych dni rabatowych.

Więcej na Interia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.