Badanie: Biedronka postrzegana jako sklep z najlepszymi cenami

Autor: Rzeczpospolita 24 czerwca 2017 10:12

62 proc. Polaków najchętniej robi zakupy w sklepach sieci Biedronka. Na drugim miejscu z wynikiem 9 proc. znalazł się Lidl, a na trzecim Tesco – 8 proc. Tak wynika z badania agencji Maison&Partners przeprowadzonego na zlecene ISBNews, o którym pisze "Rzeczpospolita". Kolejne miejsca zajęły Kaufland (7 proc.), Carrefour (4 proc.), Auchan (3 proc.) i Piotr i Paweł (1 proc.).

Biedronka wygrywa również w odpowiedziach na pytanie, który sklep ma najlepsze ceny. Wskazało ją bowiem 52 procent badanych. Po 9 procent wskazało Tesco i Kaufland, a po 8 procent Auchan i Lidla. Przewaga największego polskiego detalisty spożywczego spada, gdy przychodzi do całościowej oceny. Najwyżej ocenia Biedronkę 38 proc. ankietowanych, kolejne miejsca zajęły Auchan (13 proc.), Kaufland (12 proc.), Lidl (11 proc.) czy Tesco (10 proc.) - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Więcej w "Rzeczpospolitej"

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • detalista 2017-06-24 11:29:14

    tak najlepsze ceny i duma narodu dobre bo polskie, oto siła marketingu za miliony, najlepsze wcale nie znaczy najtańsze to raz a dwa, że portugalska sieć na granicy obłędu w reklamach i sponsoringach reprezentacji próbuje mieszać w głowach, aby postrzegać sklepy za krajowe

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane