Badanie: Biedronka utraciła ok. 22 proc. potencjalnych aktów zakupowych

www.portalspozywczy.pl 5 grudnia 2015 14:13

Z analizy firmy doradczej OC&C Strategy Consultants wynika, że im więcej sklepów ma sieć i im bliżej jest klienta, tym mniejsze prawdopodobieństwo utraty części sprzedaży – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Zdziech, partner w firmie doradczej OC&C Strategy Consultants.

- Odnajdujemy odwrotnie proporcjonalną zależność pomiędzy liczbą sklepów danej sieci, a wielkością utraconej sprzedaży z powodu dużej odległości sklepu („store too far”) – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Zdziech, partner w firmie doradczej OC&C Strategy Consultants.

Według OC&C Strategy Consultants – sieć E.Leclerc, posiadająca w 2014 roku 43 sklepy w Polsce, utraciła ok. 39 proc. potencjalnych aktów zakupowych z powodu niewystarczającej bliskości sklepów.  Z kolei sieć Alma Market (44 punkty sprzedaży) oraz sieć Piotr i Paweł (100 sklepów) utraciły po ok. 38 proc. potencjalnych aktów zakupowych.

Natomiast sieć Biedronka (2550 sklepów) utraciła ok. 22 proc. potencjalnych aktów zakupowych.

Więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane