Badanie: Co trzeci konsument chciałby tracić mniej czasu na zakupach spożywczych

Autor: pr 18 maja 2016 11:53

¾  ankietowanych konsumentów poświęca na zakupy spożywcze przeszło godzinę tygodniowo, z czego połowa (54%) nawet więcej niż dwie godziny. Co trzeci (30%) respondent wskazuje, że sporo czasu marnuje w kolejkach do kas, a prawie co czwarty (23%) na sam dojazd do i ze sklepu - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla e-supermarketu Frisco.pl.

- Frisco obserwuje, że choć większe zakupy spożywcze zazwyczaj zajmują sporo czasu i nie są do końca przyjemne, to i tak z przyzwyczajenia chodzimy na nie do supermarketów. A przecież  zamiast tracić cenne godziny na zakupach spożywczych w marketach, można zamówić je online we Frisco, a my dowieziemy je prosto do domu. Pozwoli to uniknąć stania w kolejkach do kas i korkach, ale też i dźwigania ciężkich siatek z zakupami, czego jak się okazuje nie lubi aż 43% badanych – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl. 

Częściej niż co trzeci ankietowany (36%) przyznaje, że chciałby mniej czasu tracić na zakupach spożywczych.

Badanie zostało przeprowadzone metodą omnibus na reprezentatywnej próbie 849 internautów w Polsce w dniach 4-6 maja 2016 r.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,98

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.