Badanie: E-sklepy nie zawsze tańsze od stacjonarnych

Autor: pr/dlahandlu.pl 12 marca 2014 19:46

Konsumenci są przekonani, że ceny w sklepach internetowych zawsze są niższe, niż w sklepach stacjonarnych. Bywa jednak, że produkty w internecie są nawet o 70 proc. droższe w porównaniu z produktami dostępnymi w sieciach handlowych.

Jak wynika z danych zebranych przez Okazjum.pl - serwisu gromadzącego oferty sieci handlowych - zawsze przed zakupem warto sprawdzić ceny nie tylko w porównywarkach internetowych, ale też w papierowych gazetkach. - Biorąc pod uwagę kryterium ceny, zakupy offline często okazują się korzystniejsze. Śledząc oferty popularnych sieci handlowych, często znajdziemy interesujące nas produkty w atrakcyjnej, niedostępnej w internecie cenie - mówi Dawid Piaskowski, założyciel serwisu Okazjum.pl.

Z badań Okazjum.pl wynika jednak, że te same produkty oferowane w internecie bywają od kilku do kilkudziesięciu procent droższe, w stosunku do tych dostępnych w sieciach handlowych (Okazjum.pl podaje jako przykład ceny elektroniki).

Sieci handlowe konkurują z siecią internetową często w jeszcze inny sposób. Oferują produkt w cenie nieco wyższej, niż online, jednak część oddają w formie vouchera na kolejne zakupy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,46

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane