Badanie: Idealny program lojalnościowy to taki bez kruczków prawnych

www.portalspozywczy.pl 12 czerwca 2013 18:03

Jak wynika z badania "Loyalty insight" skierowanego do właścicieli i sprzedawców w sklepach handlu tradycyjnego w Polsce, najlepszy program lojalnościowy cechuje się: brakiem kruczków prawnych, wiarygodnością oraz niezmieniającymi się, prostymi i przejrzystymi zasadami. Wymienione cechy zostały wskazane przez 61-64 proc. respondentów.

Na dalszym miejscu w badaniu znalazły się takie cechy programu lojalnościowego, jak: dawanie możliwości realnych zarobków i korzyści, terminowe rozliczanie, obejmowanie popularnych produktów oraz dawanie jasnej gwarancji, co dokładnie można dzięki programowi uzyskać. Jak podkreślają autorzy badania, wszystkie te cechy pozwalają uczestnikom na zmniejszenie niepewności związanej z przystąpieniem do programu oraz zacieśnienie współpracy z danym producentem.
Badanie "Loyalty insight" realizowane było od listopada 2012 do marca 2013 r. przez TNS Polska. Jego uczestnikami byli właściciele, osoby zarządzające oraz sprzedawcy małych, średnich i dużych sklepów niezrzeszonego handlu tradycyjnego FMCG.
Data Solutions to międzynarodowa firma wsparcia sprzedaży, oferująca rozwiązania w obszarze doradztwa i wdrażania usług budujących lojalność konsumentów i partnerów handlowych. Współpracuje m.in. z takimi firmami, jak Samsung, Kompania Piwowarska, Imperial Tobacco czy Ferrero.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.