Badanie: Konsumenci najchętniej wybierają kawę mieloną

www.portalspozywczy.pl 19 października 2017 10:52

Może być ziarnista, w kapsułkach, mielona lub rozpuszczalna. Marka "Czas na Herbatę" postanowiła sprawdzić, czym kierują się Polacy podczas wyboru kawy oraz w jakich okolicznościach ją najchętniej spożywają.

Według badań przeprowadzonych w sklepach „Czas na Herbatę” większość konsumentów wybiera kawę mieloną (44%). 30% ankietowanych stawia na kawę ziarnistą, a 26% na rozpuszczalną. Zdania badanych odnośnie kaw smakowych były podzielone. Równo 50% respondentów stwierdziło, że spożywa tego typu kawy. Z kolei druga połowa, na to pytanie odpowiedziała przecząco. Wybierając kawę, konsumenci kierują się przede wszystkim upodobaniami smakowymi – takiej odpowiedzi udzieliło 58% ankietowanych. Dla 25% ważna jest cena, a dla 17% marka.

Według przeprowadzonych ankiet, większość respondentów najchętniej pije kawę w kubku (44%). Nieco mniej popularna jest filiżanka (38%), szklanka (14%) oraz kubek termiczny (4%). Wyniki ankiet wskazują również na istotę dodatków do kawy. Najbardziej powszechna jest wersja z mlekiem, którą spożywa 37% ankietowanych. 18% to miłośnicy małej czarnej, z kolei 16% dodaje do kawy biały cukier. Ponadto mniej liczne grupy respondentów wskazywały na takie produkty jak: cukier brązowy, miód, słodzik czy syropy smakowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,70

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane