Badanie: Lidl wydał w maju na reklamę telewizyjną prawie 44 mln zł

www.portalspozywczy.pl 2 czerwca 2017 12:41

Według danych firmy Nielsen za maj 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 43 753 905 zł, a Biedronka 28 914 973 zł.

Jak wynika z danych firmy Nielsen, sieć handlowa Lidl Polska wydała w maju br. na reklamę telewizyjną 43 753 905 zł wobec 49 988 030 zł wydanych w maju 2016 roku.

Firma Jeronimo Martins, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka, na reklamę telewizyjną w maju 2017 roku wydała 28 914 973 zł, wobec 21 405 899 zł wydanych w maju 2016 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    5,32

  • Min

    3,73

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane