Badanie: Na zakupy podczas Black Friday Polacy wydali 12 proc. więcej niż przed rokiem

Autor: dlahandlu.pl 6 grudnia 2017 12:36

Podczas tegorocznego Black Friday Polacy wydali na promocyjne zakupy średnio o 12 proc. więcej niż przed rokiem. Tego dnia partnerzy PAYBACK odnotowali też ponad 3-krotny wzrost obrotów w porównaniu z pozostałymi dniami listopada.

– W tym roku podczas Black Friday konsumenci najczęściej sięgali po produkty z kategorii takich jak elektronika, moda oraz zdrowie i uroda – mówi Paweł Lokaj, Head of Online Partnerships, PAYBACK Polska. – Ponad połowa sumy wszystkich zakupów tego dnia dokonana została w sklepach ze sprzętem elektronicznym. Polacy wydawali na elektronikę średnio po 695 zł, podczas gdy w pozostałych dwóch kategoriach było to 349 zł na modę oraz 203 zł na zdrowie i urodę – dodaje.

Część sprzedawców zdecydowała się wydłużyć akcję jako Black Weekend, oferując rabaty do niedzieli. W efekcie ostatniego dnia weekendowej wyprzedaży przeciętne obroty były wyższe o 75%.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane