Badanie: Olej rzepakowy niezmiennie hitem sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 10 października 2017 10:06

W czerwcu 2017 rok GfK na zlecenie kampanii „Pokochaj olej rzepakowy” przeprowadził badania dotyczące wiedzy na temat olejów roślinnych. 92% konsumentek docenia rzepakowy za to, że jest łatwo dostępny, a 91% konsumentek wybiera olej rzepakowy ze względu na przydatność do smażenia.

Wysoka zawartość nienasyconych kwasów tłuszczowych przyczyniła się, że olej jest najczęściej wybieranym do przygotowywania dań w polskiej kuchni. To ważne dla 69% zapytanych konsumentek. Nie bez znaczenia jest także przystępna cena oleju rzepakowego, to cecha, którą docenia 93% zapytanych kobiet.

Badania AC Nielsen , które pokazały, że od stycznia 2017 do lipca 2017, udział oleju rzepakowego na polskim rynku wzrósł z 81,7% do 83,5%.

Zarówno wśród konsumentów jak i ekspertów, olej tłoczony na zimno cieszy się większą popularnością. Aż 65% badanych konsumentów deklaruje jego użycie, a 70% uważa, że jest on idealny do smażenia. 45% ekspertów również poleca olej nierafinowany, przy czym aż 33% nie wie na czym polega proces rafinacji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8185

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.