Badanie: Olej rzepakowy niezmiennie hitem sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 10 października 2017 10:06

W czerwcu 2017 rok GfK na zlecenie kampanii „Pokochaj olej rzepakowy” przeprowadził badania dotyczące wiedzy na temat olejów roślinnych. 92% konsumentek docenia rzepakowy za to, że jest łatwo dostępny, a 91% konsumentek wybiera olej rzepakowy ze względu na przydatność do smażenia.

Wysoka zawartość nienasyconych kwasów tłuszczowych przyczyniła się, że olej jest najczęściej wybieranym do przygotowywania dań w polskiej kuchni. To ważne dla 69% zapytanych konsumentek. Nie bez znaczenia jest także przystępna cena oleju rzepakowego, to cecha, którą docenia 93% zapytanych kobiet.

Badania AC Nielsen , które pokazały, że od stycznia 2017 do lipca 2017, udział oleju rzepakowego na polskim rynku wzrósł z 81,7% do 83,5%.

Zarówno wśród konsumentów jak i ekspertów, olej tłoczony na zimno cieszy się większą popularnością. Aż 65% badanych konsumentów deklaruje jego użycie, a 70% uważa, że jest on idealny do smażenia. 45% ekspertów również poleca olej nierafinowany, przy czym aż 33% nie wie na czym polega proces rafinacji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane