Badanie: Rośnie popularność wina i whisky

Autor: dlahandlu.pl 31 stycznia 2017 14:13

27 proc. Polaków deklaruje, że ich ulubionym alkoholem jest piwo, jedna piąta wskazuje
na wino, a co 10. badany, jako swój ulubiony trunek wymienia whisky, wynika z badania zrealizowanego w styczniu przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research.

To samo badanie pokazuje, że wódka, która przez wielu traktowana jest jako nasz narodowy alkohol, znajduje się na dopiero na czwartym miejscu pod względem popularności.

Wyniki badania potwierdzają, że jesteśmy świadkami rewolucji na rynku alkoholi – mówi Piotr Zimolzak, dyrektor ds. badań i analiz w SW Research. Z jednej strony Polacy zdecydowanie chętniej sięgają po alkohole lżejsze, czego dowodzi rosnąca popularność piwa. Z drugiej zaś obserwujemy wzrost popularności alkoholi, którym towarzyszy wysoka kultura picia, bo do takich z pewnością należą wino i whisky – dodaje Zimolzak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane