Badanie: Współcześni klienci chcą przejrzystych i stałych cen

Autor: www.dlahandlu.pl za Gfk 19 stycznia 2017 12:21

Uważni współcześni konsumenci pragną przejrzystych i stałych cen. Szczególnie, że to jednocześnie często konsumenci internetowi (connected consumers), których od dostępu do porównywarki cenowej dzieli odległość jednego kliknięcia - zaznacza GfK.

Ponad połowa (61 proc.) kupujących na świecie przyznaje, że spodziewają się jednakowych cen niezależnie od miejsca zakupu produktów. Wskaźnik ten jest wysoki dla wszystkich grup, najwyższy zaś wśród młodych, zarówno na wschodzących rynkach jak Brazylia (71 proc.), Turcja (70 proc.) i Indie (80 proc.), jak i także tych dojrzałych i biegłych technologicznie, jak Wielka Brytania (65 proc.) czy USA (66 proc.).

Aby zażądać wyższej ceny, trzeba zaproponować kupującym dodatkową wartość – w postaci przedłużonej gwarancji lub produktu o wyższej jakości, pod ekskluzywną marką. Sklepy z kolei reagują w takich sytuacjach dodając kolejne usługi, jak np. kawiarnie czy miejsca zabaw dla dzieci, nie zaś przez stosowanie wyższych cen.

Lepsze rozumienie zachowań kupujących, gwarancja ceny i wyjątkowość oferty będą stanowiły klucz do sukcesu w handlu detalicznym przyszłości.

Badanie GfK FutureBuy 2016 zostało przeprowadzone na próbie 20 000+ konsumentów w wieku 18+ z 20 krajów. Zawiera odpowiedzi na pytania dotyczące zakupów online na tle kanałów tradycyjnych, procesu wyboru produktu/usługi, płatności mobilnych oraz liderów opinii i innowacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane