Bakoma 7 zbóż: Nowy skład, nowa kampania

Autor: pr 8 czerwca 2017 15:18

Bakoma wystartowała z nową kampanią telewizyjną jogurtów Bakoma 7 zbóż. Pod hasłem „Smakuj bogactwa natury” marka promuje nowy, rozszerzony skład produktów.

Nowa kampania Bakoma 7 zbóż ruszyła pod koniec maja. 15-sekundowe spoty telewizyjne będą emitowane do 26 czerwca w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Celem kampanii „Smakuj bogactwa natury” jest promocja składu jogurtów Bakoma 7 zbóż, który został rozszerzony o kolejne, naturalne składniki – zarodki pszenne i zielony jęczmień. Adresowana jest do aktywnych kobiet, które w trosce o siebie i rodzinę stawiają na ekologiczne produkty.

Uzupełnieniu składu jogurtów towarzyszył lifting opakowań, których projekt przygotowała firma Villan Design. Opakowanie jogurtu odgrywa w spocie telewizyjnym rolę zegara biologicznego, który pokazuje dzienny cykl wypełniony wartościami 7 zbóż.

Agencja Upside została wybrana w drodze przetargu. Przygotowała całą kreację i scenariusz 15- i 30-sekundowych spotów oraz czuwała nad spójnością realizacji z założeniami strategicznymi marki Bakoma. Za dobór mediów odpowiadała firma Universal McCann.

To kolejna kampania Upside dla Bakomy. Wcześniej agencja przygotowała launch produktów Bakoma Bio i Bakuś Bio.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,94

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane