Bakoma promuje jogurty dla mężczyzn

Autor: pr 14 stycznia 2016 11:43

Trwa kampania marki Bakoma promująca wysokoproteinowe jogurty Bakoma Men, stworzone z myślą o potrzebach mężczyzn. Działania realizowane są w telewizji, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Kampania jogurtów Bakoma Men to telewizyjna premiera komunikacji wysokoproteinowych produktów mlecznych dla mężczyzn. Jogurty Bakoma Men bogate są w białko, które pomaga
w utrzymaniu odpowiedniej masy mięśniowej, zapobiega nadmiernemu przybieraniu na wadze. Jogurty wysokoproteinowe Bakoma Men dostępne są w tradycyjnej formie (smak truskawkowy, brzoskwiniowy i gruszkowy) oraz w wersji do picia (truskawkowy, owoce leśne, mango).

15” spoty telewizyjne uzupełniane są działaniami multi sponsoringowymi pod postacią
8-sekundowych billboardów sponsorskich. Wszystkie aktywności prowadzone są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Za zakup mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662