Balcerzak i Spółka z kampanią reklamową

Autor: pr 4 marca 2016 12:15

Rozpoczęła się wiosenna odsłona kampanii reklamowej wędlin długodojrzewających
i podsuszanych marki Balcerzak i Spółka. Za zakup mediów oraz przebieg kampanii produktowej odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Kampania reklamowa realizowana dla firmy Balcerzak i Spółka wystartowała 1 marca. Wiosenne działania promocyjne mają na celu zaprezentowanie konsumentom walorów marki oraz jej produktów.

Aktywności bazują na spotach 15” emitowanych w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN) oraz tematycznych, a także w VOD Ipla. Kampania telewizyjna potrwa do 23 marca, zaś internetowa – do końca miesiąca.

Za planowanie i zakup mediów w wiosennej kampanii Balcerzaka i Spółki odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann), z którym Klient współpracuje od września 2015 r.

Marka Balcerzak i Spółka istnieje na rynku od 1996 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane